dimecres, 15 d’octubre del 2014

- PRESSENTACIÓ COMISSIÓ GAIATA 5 HORT DELS CORDERS -


Com un any més la nostra secció de tambors i bombos  - Desperta, ferro! -, va ser convidada a la presentació de la Gaiata 5 “Hort dels Corders” junt a la Germandat dels Cavallers de la Conquesta. 

Aquest any, com el darrer, va ser especial, ja que vam estrenar un toc nou. Amb un final vibrant que va fer que la gent aplaudira i gaudira molt amb els sons dels bombos i els tambors.






Va ser durant el Dissabte 27 de Setembre del 2014 
quan vam intervindre en l’ofrena de la Gaiata 5 acompanyats per l’Escuadra d’Honor dels Cavallers de la Conquesta. El só rítmic dels bombos i els tambors s’obria pas entre la gent exaltada per sentir l’obra interpretada. En quant vam arribar a l’escenari, tots sentíem que s’apropava el gran final que la Secció havia preparat per a la gran ocasió. I així va ser. Sentíem que el Palau de la Festa es venia baix amb els últims compassos i de sobte… durant un segon sols es sentia el retomb dels instruments. Seguidament va tornar el so, però no el dels instruments, si no el dels aplaudiments de la gent
 que donava l’aprovació a aquest nou toc dels 
tambors – DESPERTA, FERRO! -.


No sols cal recalcar la magnifica actuació, ja que també i ha un tema relatiu a tractar. Eixa mateixa nit, en eixe mateix lloc i a la mateixa hora, es va estrenar un nou component de la secció, Victor M., que a pesar d’haver-se incorporat al grup amb poca antelació a aquesta actuació, el nou fitxatge va debutar amb gran èxit.


 Després d’haver passat tots els nervis, per fi, va arribar la festa. Amb la música de la discomóvil vam ballar, vam riure i ens ho vam passar molt bé. Amb un gran somriure en els llavis vam concloure la nit.



- DESPERTA, FERRO! - 





(castellano)
- PRESSENTACIÓN COMISIÓN GAIATA 5 Huerto Sogueros -

Como un año más nuestra sección de tambores y bombos - Desperta, Ferro! -, Fue invitada a la presentación de la Gaiata 5 "Hort dels corders" junto a la Germandat dels Cavallers de la Conquesta.

Este año, como el último, fue especial, ya que estrenamos un toque nuevo. Con un final vibrante que hizo que la gente aplaudiera y disfrutara mucho con los sonidos de los bombos y los tambores.

Fue durante el Sábado 27 de Septiembre de 2014 cuando intervenimos en la ofrenda de la Gaiata 5 acompañados por la Escuadra de Honor dels Cavallers de la Conquesta. El sonido rítmico de los bombos y los tambores se abría paso entre la gente exaltada por oir la obra interpretada. En cuanto llegamos al escenario, todos sentíamos que se acercaba el gran final que la Sección había preparado para la gran ocasión. Y así fue. Sentíamos que el Palau de la Festa se venía abajo con los últimos compases y de repente... durante un segundo sólo se oía el resonar de los instrumentos. Seguidamente volvió el sonido, pero no el de los instrumentos, sino el de los aplausos de la gente que daba la aprobación a este nuevo toque de los tambores


No sólo hay que recalcar la magnífica actuación, ya que también hay un tema relativo a tratar. Esa misma noche, en ese mismo lugar y a la misma hora, se estrenó un nuevo componente de la sección, Victor M., que a pesar de haberse incorporado al grupo con poca antelación a esta actuación, el nuevo fichaje debutó con gran éxito.

Después de haber pasado todos los nervios, por fin, llegó la fiesta. Con la música de la discomóvil bailamos, reímos y lo pasamos muy bien. Con una gran sonrisa en los labios concluimos la noche.




- DESPERTA, FERRO!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada