dimarts, 29 d’octubre del 2013

- PRESENTACIÓ MADRINES I COMISSIÓ GAIATA 5 -


Adjuntem una 'nota' rebuda al nostre correu propi,  enviada des de la secretaria de la Gaiata 5 - Hort dels Corders -. I també el vídeo de l'ofrena que va realitzar la Germandat dels Cavallers de la Conquesta on va prendre part la nostra Secció. 




" El passat 26 d'Octubre va tindre lloc la presentació oficial de les Madrines, Dames i Comissió de la Gaiata nº 5 HORT DELS CORDERS. Un emotiu acte que va estar marcat sobre tot per la estima de la que gaudeix aquesta comissió arrel de tota la comunitat. 

De totes les ofrenes la més aplaudida i lluïdera va ser la de la GERMANDAT DELS CAVALLERS DE LA CONQUESTA, que va pujar a l'escenari amb tot el seu boat, començant per els membres de l'esquadra d'honor i les Dones de Companya encapçalats per Na Violant d'Hongria i el Prohom . Tancant l'ofrena amb els tambors i bombos -DESPERTA FERRO!-, que van ser una autentica revelació en el Palau de la Festa, fent que tots els presents gojaren moltíssim.

Des d'ací la comissió de la gaiata 5 vol donar-vos les gracies per la vostra actuació i felicitar-vos per el meravellós treball que esteu fent.



- Merce Martin - Secretària Gaiata 5 - " 


  





Gracies de tot cor per aquestes paraules i desitgem continuar creixent per al goig de tots vosaltres.

Agraïm també a la Comissió i a tots els que formeu aquesta gran família de la Gaiata 5 el tracte tan generós que vau tindre amb nosaltres. 



- DESPERTA, FERRO! -  



(castellano)

- PRESENTACIÓN MADRINA Y COMISIÓN GAIATA 5 -


Adjuntamos una 'nota' recibida en nuestro correo propio, enviada desde la secretaría de la Gaiata 5 Hort dels Corders -. Y también el vídeo de la ofrenda que realizó la Germandat dels Cavallers de la Conquesta donde tomó parte nuestra Sección.


"El pasado 26 de Octubre tuvo lugar la presentación oficial de las Madrinas, Damas y Comisión de la Gaiata nº 5 Hort dels Corders. Un emotivo acto que estuvo marcado sobre todo por el afecto del que goza esta comisión y de toda la comunidad.

De todas las ofrendas la más aplaudida y emotiva fue la de la GERMANDAT DELS CAVALLERS DE LA CONQUESTA, que subió al escenario con todo su arsenal, empezando por los miembros de la escuadra de honor y las Mujeres de Compañía encabezados por Na Violant de Hungría y el Prohom. Cerrando la ofrenda con los tambores y bombos -DESPERTA FERRO! -, Que fueron una auténtica revelación en el Palau de la Festa, haciendo que todos los presentes disfrutaran muchísimo.

Desde aquí la comisión de la gaiata 5 quiere daros las gracias por vuestra actuación y felicitaros por el maravilloso trabajo que estáis haciendo.

- Merce Martin - Secretaria Gaiata 5 - "


Gracias de todo corazón por estas palabras y deseamos seguir creciendo para el gozo de todos vosotros.
Agradecemos también a la Comisión y a todos los que formáis esta gran familia de la Gaiata 5 el trato tan generoso que tuvisteis con nosotros.

- DESPERTA, FERRO! -






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada